Jumbo Bobeldijk komt met Dubai choco-letter

Jumbo Bobeldijk komt met Dubai choco-letter

Jumbo-ondernemer Bas Bobeldijk begint met de verkoop van de Dubai-chocoladeletter, het feestelijke equivalent van de op sociale media razend populaire Dubai-reep.
Jumbo-ondernemer Bas Bobeldijk heeft de Dubai-reep al in zijn winkels liggen en daar komt met de feestdagen voor de boeg ook de Dubai-sinterklaasletter bij. Hij doet dit in samenwerking met Steve Bouman van Patisserie Prenger en Wilfried Deckers die een in-en exportbedrijf leidt. 'We zijn bezig met het ontwikkelen en uitrollen van een fantastisch product, maar bouwen nu ook een partnership', zegt Bobeldijk over de samenwerking met de collega-ondernemers.
Jumbo Bobeldijk ontwikkelt avatar
Een paar dagen voordat hij de Dubai-chocoladeletters aankondigde, liet Bobeldijk zijn LinkedIn-volgers ook weten een nieuwe stap te zetten in communicatie. Hij ontwikkelde met partners zijn eigen avatar. 'Wat is er zo bijzonder? Mijn avatar heeft in één nacht 120 talen geleerd, waardoor ik nu met iedereen in zijn of haar eigen taal kan communiceren.' Bobeldijk onderzoekt de mogelijkheden om de avatar in te zetten voor onboarding en communicatie met de medewerkers. 'Het is geweldig om te zien hoe technologie ons helpt om nog beter samen te werken, en ik kijk ernaar uit om dit verder te ontwikkelen.'
Terug naar blog